06 - 50 95 93 11E-mailFacebookTwitter
SKi-NL IS nieuw Nederlands magazine voor wintersporters
Ze volgen bij SKI-NL de Nederlandse wintersporter. In het magazine vind je geen verhalen over super exotische winterbestemmingen, zij gaan waar de Nederlandse wintersporter ook gaat. Dus heel veel aandacht voor Oostenrijk, top favoriet bij de Nederlandse wintersporter. Laagdrempelig, gastvrij, sneeuwzeker en top après ski. Maar ook Duitsland en la dolce vita in Italia komen aan bod. Ze schrijven ook over de voorbereiding op de wintersportvakantie. Niet alleen qua skiën zoals in het verhaal van SKIexperience, maar ook qua veiligheid buiten de piste in samenwerking met het Snow Safety Center.
SKI-NL is een initiatief van HnL Media, die HALTE opdracht heeft gegeven om een begeleidende website te maken.
Voor de aanmelding van de Koning Willem I Stichting heeft HALTE een webapplicatie ontwikkeld waarmee deelnemers zich kunnen inschrijven. Bedrijven die zich willen inschrijven voor een van de 3 prijzen (groot bedrijf, mkb en duurzaam ondernemen) openen op de website van de stichting een eigen dossier. Hierin kunnen ze via internet hun gegevens en informatie aanleveren. De dossiers van de inschrijvers is de input waarmee het van jurering proces start. Deze nieuwe werkwijze is voor eerst ingezet voor de komende prijsuitreiking en is inmiddels gesloten. Zowel de deelnemers als de relevante organen van de stichting zijn goed te spreken over de doelmatigheid en gebruikersvriendelijkheid van de applicatie.
THINK op school biedt een maatwerk lesprogramma voor leerlingen en studenten
tijdens hun startjaren op een nieuwe school. De lessen worden gegeven door professionals van samen met de mentoren of studieloopbaanbegeleiders van de school. Daarbij wordt er ook gebruik gemaakt van de inbreng van maatschappelijke organisaties uit de omgeving.
Voor de planning van de lesprogramma op de verschillende scholen is een interactieve Planningstool ontwikkeld.
Geautomatiseerde planning
De Planningstool neemt de mensen van THINK, onderwijs en trainers veel werk uit handen nemen door veel van de taken automatisch uit te voeren. Via invoerformulieren kunnen lesprogramma's, schoolroosters en informatie over de trainers worden ingevoerd. De lesprogramma's kunnen automatisch in de schoolroosters worden gepland, waarmee een voorstel voor de ingeroosterde lesprogramma's ontstaat. Vervolgens kunnen daaraan automatisch de trainers worden gekoppeld. De trainers die aan een of meer lessen zijn gekoppeld worden per e-mail automatisch uitgenodigd om de ingeroosterde lessen te accepteren.
Nieuw Nederlands magazine voor fietsers
Medio mei 2020 verschijnt FIETS-NL; een splinternieuw magazine gemaakt vóór en dóór fietsliefhebbers. Met een start oplage van 50.000 is FIETS-NL direct één van de grootste spelers op de Nederlandse markt. FIETS-NL is gratis en komt door een uitgekiende distributie voor 100% binnen de doelgroep van fiets en E-bike geïnteresseerden terecht.
Doelgroep en inhoud
FIETS-NL richt zich op jongeren, levensgenieters, forensen en natuurlijk iedereen die van fietsen houdt. In FIETS-NL vind je informatie over de meest uiteenlopende onderwerpen, zoals productpresentaties, gadgets, onderhoudstips, lease constructies, dag-uitjes, bezienswaardigheden, toertochten en binnen- en buitenlandse vakanties.
FIETS-NL is een initiatief van HnL Media, die HALTE opdracht heeft gegeven om een begeleidende website te maken.
Jongeren sterker maken
'Jongeren sterker maken', daar staat THINK op school voor. In de leeftijd dat sociale vaardigheden voor hen het verschil gaan maken. Door met leerlingen en studenten in gesprek te gaan en vooral aan het denken te zetten. Met hulp van de 4G-methode, een doordachte en beproefde aanpak. Via een maatwerk lesprogramma op school, de plek waar ze allemaal naar toe gaan. Met op dit moment een sterke focus op voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs. In samenwerking met maatschappelijke organisaties als een bundeling van iedereen die het beste met jongeren voor heeft.
Think op school ontwikkelt zich momenteel van een pilot-project op scholen in de gemeente Zwolle tot een dienstverlening die ook in andere gemeenten en/of scholen plaatsvindt. Daarvoor is behoefte aan een website die geïnteresseerden uitleg geeft over het waarom, wat en hoe van het lesprogramma.
HALTE heeft deze website ontwikkeld binnen de door THINK aangegeven huisstijl met door THINK geleverde teksten. De fotografie is gerealiseerd i.s.m. Alexander Schippers Photography. THINK verzorgt zelf het beheer van de inhoud van de website, met ondersteuning van HALTE waar nodig. HALTE zorgt ook voor de hosting en het onderhoud (back-up's en updates).
Schoolsport Club Onderwijs & Omgeving Laak
Schoolsport Club Onderwijs & Omgeving Laak (SCOOL) is een schoolsport-vereniging in stadsdeel Laak. SCOOL is een samenwerkingsverband van zeven scholen met een groot aantal sportaanbieders en -verenigingen. Sinds het schooljaar 2005/2006 wordt door SCOOL aan de leerlingen van zes basisscholen in de wijk een groot aantal sportlessen aangeboden.
Voor de communicatie is een website nodig om de leerlingen van de basisscholen enthousiast te krijgen. Belangrijk is dat het totale sportaanbod duidelijk wordt gepresenteerd. Daarnaast moeten de leerlingen zich meteen en makkelijk kunnen inschrijven voor de activiteiten.
De gerealiseerde website van SCOOL is op een speelse manier vormgegeven, binnen de bestaande huisstijl. Navigeren naar het sportaanbod van de verschillende scholen gaat kinderlijk eenvoudig. Daarvoor zijn speciaal op maat gemaakte modules ontwikkeld binnen het gebruikersvriendelijke Content Management Systeem. Hierdoor is de inhoud van de gehele website eenvoudig door de mensen van SCOOL te beheren.
Emotietherapie voor kind en volwassene
De therapiepraktijk ontwikkelt nieuwe producten en wil daarbij interactiever communiceren met (potentiële) cliënten. Dit vraagt om aanpassing van de website, die tevens moet worden gemoderniseerd. Daarbij is er behoefte aan een korte filmproductie als persoonlijke introductie van de emotietherapeut. Zowel de website als de videoproductie dienen aan te sluiten bij de persoonlijke sfeer (betrokken professionaliteit) van Het hart van Delfland. Ten slotte wil de therapeut via de website ook online cursussen als zelfhulpinstrument bieden.
HALTE heeft een website ontwikkeld die ruimte biedt voor interactieve producten zoals de cursussen. Daarnaast is er een filmproductie gemaakt in nauw overleg met de emotietherapeut.
Kleinschalige vastgoedontwikkeling op een betrouwbaar fundament
Krooninvest wil een informatieve website die een introducerend beeld geeft van dit familiebedrijf. Als onderdeel daarvan wordt een overzicht getoond van de diverse projecten.
In samenwerking met De Derde Tijd heeft HALTE voor Krooninvest deze website gerealiseerd. De dienstverlening bestaat uit concept, vormgeving, fotografie, tekst, websitebouw, projectendatabase, hosting, CMS-instructie en jaarlijks onderhoud.
MKB advies is gegarandeerd
Louwers Advies is een all-round adviesbureau voor kleine en middelgrote ondernemingen in Zoetermeer en omgeving. Het bureau heeft alles in huis wat belangrijk is voor de financiële huishouding van het MKB.
Voor deze meer dan 25 jaar bestaande onderneming moet de bestaande website worden aangepast in een no-nonsense stijl die prikkelend uitnodigt tot verdere actie (contactvraag door potentiële opdrachtgevers). De website moet laten zien wat het aanbod is en waarom dit interessant is. De website is een verlengstuk van de internetmarketing die de onderneming zelf uitvoert.
In samenwerking met de ondernemer is op basis van de door hem aangegeven bedrijfsformule en uitgangspunten voor de content een website ontwikkeld. HALTE werkt daarbij samen met De Derde Tijd.
Kunstmatige Intelligentie in Oncologie
Het Hanarth Fonds is op 28 september 2018 opgericht en is ontstaan uit de nalatenschap van Arthur del Prado, oprichter en voormalig CEO van ASM International. Het fonds wil het gebruik van kunstmatige intelligentie en machine learning bevorderen en verbeteren om de diagnose, behandeling en uitkomst van patiënten met kanker te verbeteren. In dit kader ondersteunt het Hanarth Fonds wetenschappelijk onderzoek dat zich richt op met name, maar niet uitsluitend, zeldzame vormen van kanker.
Het fonds wil een informatieve website die tevens functioneert als interactief contactpunt voor aanvragers.
HALTE heeft hiervoor een functionele website ontwikkeld zonder opsmuk met als kern een database en interface voor het volledige proces van de eerste aanmelding tot en met de daadwerkelijke aanvraag. Daarbij biedt de website zowel een veilige inlogfunctie als een archieffunctie waar zowel de betreffende aanvrager als beoordelende commissies online toegang tot hebben. HALTE heeft hiervoor de internetbouw, vormgeving, fotografie en ondersteunende teksten geleverd.